11. 8. 2015

HOW TO : BIG LIPS

Nie, nebojte sa, v dnešnom článku sa nevyskytujú žiadne ihly ani krv. Jednou z vecí, ktoré na mejkape zbožňujem je, že s jeho pomocou môžete zvýrazniť čo je na vás zaujímavé, skryť to, kvôli čomu sa necítite dobre, zväčšiť čo chcete aby bolo väčšie – a dnes to budú pery.
Ak máte úzke pery, na to aby vyzerali opticky väčšie je treba vytvoriť tiene na okrajoch a svetlo v strede. Na obkreslenie pier a do vonkajších kútikov používam ceruzku na pery Essence (ktoré sú skvelé a čoskoro určite bude článok) v odtieni 06 SATIN MAUVE. Cez ňu nanášam bledší rúž tiež od Essence v odtieni 05 COOL NUDE, ktorý striedam s legendárnym rúžom, ktorý pre Rimmel vytvorila Kate (03). Sústreďujem sa hlavne na stred pier a cherry on top je lesk Maybelline – 610 NAKED STAR, ktorý tým, že sa leskne odráža svetlo a pery vyzerajú ešte viac opticky väčšie.
Ak máte pery relatívne veľké, ale nevýrazné (napríklad ja mám ako vidíte bledé pery a znervózňuje ma, keď na nich nič nemám – preto pri sebe stále musím mať aspoň Labello O:-) ), stačí ich len zvýrazniť nejakou výraznou farbou, aby pútali pozornosť. Ja som na fotke vyššie použila ceruzku od Essence (14 FEMMA FATALE) a cez ňu rúž MAC (CANDY YUM YUM). Spolu vytvárajú podľa mňa skvelý odtieň ružovej, takže kľudne kombinujte ceruzky a rúže rôznych farieb – môžete získať krásne nové farby :-)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára